Tuesday, May 11, 2010

Estic llegint: Version control with Subversion

Subversion bookDe Ben Collins-Sussman, Brian W. Fitzpatrick & Michael Pilato, 2004 . Publicat per O'Reilly. 275 pàgines.

Directament de la biblioteca d'Omatech m'he agafat aquest llibre per sobreviure en el mon de Subversion en el projecte que estic ara i amb la meva experiència amb CVS.
Porto més de la meitat i la veritat és que està força bé i va molt pas per pas.

Per tractar-se d'un projecte Open Source, que acostumen a tenir una documentació pobre, aquest llibre està molt, però que molt bé. A més a més és un llibre lliure. O'Reilly l'ha publicat en paper, però te'l pots descarregar o el pots llegir on-line de manera gratuïta a http://svnbook.red-bean.com/.

Espero arribar a que m'expliquin com resoldre els pollastres quan et lies fent copy sense svn copy, o quan fas un reanomenat on només canvies majúscules per minúscules. En aquests casos la còpia local se'm queda en un estat inconsistent i l'únic que puc fer es tornar-me a baixar de nou tot el codi del repositori en una nova carpeta i canviar els fitxers que havia tocat.

No comments: