Monday, March 15, 2010

Gigamesh: vici i subcultura

L'altre día vaig anar a fer una visita a les meves botigues favorites de la zona de l'Arc del Trionf de Barcelona, Norma i Gigamesh, que feia temps que no tenia oportunitat.

Norma
segueix tenint una planta baixa espectacular, més pròpia d'una exposició que d'una botiga. Cal veure-ho. La part de còmic es curiós com va canviant. El manga va agafant metres quadrats i el còmic europeu els va perdent.

Gigamesh continua essent una botiga hostil i de vegades antipàtica, tot i que té el millor contingut de Barcelona. I moltes coses de segona mà força interesants.

Un matí molt ben aprofitat.

Em va fer gràcia que en la llista de més venuts internacional (a la foto s'ha tallat "inter") estava un llibre que m'han deixat i tot just acabo de començar a llegir: Juego de Tronos. I que el cinquè més venut fos Ronda de noche, la traducció del Night Watch que fa poc he llegit i he comentat a l'Estic llegint


No comments: