Wednesday, February 24, 2010

Estic llegint: Night Watch

Vaig agafar de la biblioteca un llibre de Terry Pratchett, l'autor de la sèrie de "mundodisco". Havia llegit El color de la magia, Padre Puerco y Buenos Presagios, aquest darrer amb el Neil Gaiman. Tots m'han semblat genials, fins i tot l'adaptació a televisió de Padre Puerco (Hogfather en original). Una passada de divertits, tot i que va a gustos.
Com que ja em tocava llegir alguna cosa en l'idioma de Xéspir i vaig trobar aquest llibre, no ho vaig dubtar. Tot i que em perdo coses m'ho estic passant molt bé amb el sentit de l'humor, la ironia i el surrealisme que acostumen a tenir les novel·les d'en Pratchett.
L'argument? En el món del "discworld" un policia viatja al passat per un accident amb la màgia i ha d'endreçar moltes coses. Tot i que no sembla gens original, us puc assegurar que resulta d'allò més divertit.

1 comment:

Monris said...

Echaba de menos tu mítico "Estic llegint" :-)