Thursday, September 2, 2010

Estic llegint: Quotidianía delirante

Quotidiania delirante
De Miguelanxo Prado. 2003. Publicat per Norma editorial. 186 pàgines.

Havia llegit algunes de les històries d'aquest àlbum a la revista El Jueves, però em feia mandra comprar un àlbum recopilatori (i gens econòmic). Per fi una ànima caritativa me l'ha deixat i l'he pogut gaudir.

Són històries curtes, d'unes quatre pàgines, on l'autor de A Coruña es riu de tot el que pot: professors, religió, hisenda, ecologistes, funcionaris, masclistes, yankis, taxistes, ...

En general totes les històries m'han agradat, algunes molt. El que passa és que llegir un recopilatori d'històries curtes a mi se'm fa pesat. El millor, m'imagino, seria anar-lo combinant amb altres lectures i ho vas llegint més espaiat. Prenc nota pel proper recopilatori.

Sembla que hi ha una aplicació per iPhone al AppStore per veure algunes històries d'aquest àlbum amb una miqueta d'animació (un format que han batejat com iMotion Comic). Al mateix enllaç podeu veure un vdeo de demostració. Jo no li veig la gràcia.

No comments: