Tuesday, July 6, 2010

Estic llegint: Tokio Blues (acabat)

Tokio BluesÉs una novel·la curta i fàcil de llegir. Prometia molt inicialment, i sí que és veritat que han hagut parts que m'han deixat enganxat, però finalment no ha estat tant. Com m'imaginava, ha resultat un drama. I un drama previsible.

Ha hagut fins i tot una part que m'ha resultat difícil de llegir, per la proximitat a una situació viscuda, però no m'agrada quan veig les eines de l'autor. Quan sento com està preparant una situació. Quan veus com descriu un personatge per tal de que sentis afinitat cap a ell. Quan veus que elabora una situació, i intueixes l'intenció. O quan veus que força el ritme. És con veure els fils de les titelles.

No vol dir que no m'hagi agradat, que sí que ho ha fet, però no formarà part de la llista dels meus favorits.

1 comment:

Tulmi said...

Vaja, tota la setmana fora de casa, trobaba a faltar els teus comentaris al blog.
Segueixo dient' que ets una màquina de llegir.
T'admiro.
Tulmi